OBSŁUGA GWARANCYJNA
Staramy się, aby oferowane przez nas obiekty oraz usługi były najlepszej jakości, dlatego też przed złożeniem reklamacji prosimy zapoznać się z warunkami rękojmi zawartymi w umowie.
Warunki rękojmi:
Zgodnie z przedwstępną umową sprzedaży, uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają:
- po 3 latach od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy na konstrukcję budynku
- po 1 roku od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy na pozostałe elementy wyposażenia i wykończenia,
z uwzględnieniem gwarancji udzielonej przez producenta.
Nie odpowiadamy za wady fizyczne, które powstały wskutek nienależytej eksploatacji.
Zgłaszanie usterek:
Jeśli masz wątpliwości co do elementów odebranego mieszkania zgłoś je mailowo na adres podany poniżej. W dogodnym dla obu stron terminie zjawią się w mieszkaniu nasi podwykonawcy. Podczas wizyty naprawczej usterka zostanie usunięta.
Kontakt mailowy w sprawie reklamacji:
reklamacje@dpimalachit.pl